הפרח
מספר מקשר הסבר

bit
Search
Generic filters
Filter by קטגוריות מוצרים

איך לבחור זר פרחים ליום האהבה

איך לבחור זר פרחים ליום האהבה

משלוח של זר פרחים תמיד היה ותמיד יהיה דרך אותנטית להביע רגשות, לשמח, לרגש ולחזר אחר בת או בן הזוג. משלוחי פרחים משדרים אסתטיקה רבה ויופי שלא ניתן להתעלם מהם והם מחדירים את הטבע לתוך החלל הפנימי של הבית. ישנן סיבות רבות שבגינן אנשים יבחרו לשלוח פרחים ליקיריהם, שכן זו אחת הדרכים המומלצות ביותר לשמח את ליבה של כל נערה או אישה. גם אם נדמה כי מדובר במנהג מיושן להבעת רגשות, לעולם לא נס ליחו והוא תמיד ייחשב למחווה קלאסית ורומנטית. אז עכשיו כשיום האהבה מתקרב לו, פרחים לגמרי יבואו בחשבון. השאלה הנשאלת היא – איך לבחור זר פרחים ליום האהבה? – להלן כמה המלצות בעניין.

הזר המושלם ליום האהבה

יום האהבה הוא יום שבו נביע את רגשותינו לבני הזוג שלנו וגם אם אין לנו אחד או אחת כזו, תמיד נוכל להביע אהבה לאנשים היקרים שנמצאים סביבנו. זר הוא מתנה מושלמת עבור יום זה מאחר והוא סמלי ויפה וכל אחד ישמח לקבל זר צבעוני וריחני שהושקעה בו מחשבה והרבה מאוד אהבה. אפשר תמיד לשדרג ולהוסיף לו בקבוק יין או חבילת שוקולדים איכותית וכל מה שתחשקו, מה שבטוח זה ירשים את כל מי שיקבל את הזר ויעורר בו בעיקר רגשות חיוביים.

למה כדאי לשים לב בבחירה של זר פרחים ליום האהבה?

מאחר ויש כל כך הרבה סוגי זרים ומיני פרחים להלן כמה עצות שכדאי לקחת בטרם בוחרים זר ליום האהבה.

סוג הפרחים  – כדי שתבחרו נכון כדאי לבחון את התכונות של הפרחים, כלומר  – כמה זמן הם מחזיקים מעמד, האם נוח לטפל בהם או שהם דורשים תחזוקה מרובה, האם הם נשירים וגורמים ללכלוך רב בחלל ומה הדרך הנכונה ביותר לשמור עליהם פורחים ויפים לאורך זמן.

טעם אישי – אם אתם מכירים את בני הזוג מספקי טוב ויודעים גם אילו פרחים וגוונים הם מעדיפים, כדאי להתמקד בפרחים הללו.

שילוב בין פרחים – יש לשים לב לסוגים ולגוונים, אפשר לשלב ולהוסיף עלים ירוקים או פרחים קטנים שימלאו את הזר ויעניקו לו נופך והדר.

תוספות – יין טוב, שמפניה, שוקולדים, כרטיס ברכה וכל מה שעולה על רוחכם ניתן יהיה להוסיף למשלוח שישדרג את המתנה.

מה שבאמת מהותי ביום האהבה הוא לשמור על הסמלים שלו וגם על צניעות. מי שיש לו אהבה או שהוא אהוב, יודע שלא צריך הרבה מתנות כדי להביע את מכלול הרגשות הללו, בדיוק מסיבה זו זר פרחים ליום האהבה הינו מחווה נהדרת וקלאסית, היא לא יקרה ותמיד מצליחה להביע רגשות ולשמח.

דילוג לתוכן