הפרח
מספר מקשר הסבר

bit
Search
Generic filters
Filter by קטגוריות מוצרים

משלוח זר פרחים

משלוח זר פרחים

משלוח של זר פרחים הוא כבר שנים רבות סמל להוקרת תודה, לאהבה ולהערכה. משלוח של זר פרחים יפה מעלה חיוך מידי על פניו של המקבל ונותן יופי, אור ושמחת חיים לבית. שליחת זר פרחים בפתח תקווה יכולה להתאים לכל מטרה – ליום האהבה, להבעת הערכה עבור אדם מיוחד, לאיחולי החלמה מהירה, ליום נישואין וכמובן לעוד הרבה מטרות אחרות. אחת הדרכים הנפוצות למתן פרחים, היא באמצעות משלוח פרחים, כך שמכל מקום אפשר להעניק לאדם האהוב עליכם זר מרשים שיותיר אותו פעור פה.

מה כולל השירות של משלוח זרי פרחים?

מגוון של זרים לבחירה – שזירת פרחים היא אומנות של ממש, באמצעותה ניתן ליצור זרים מרשימים שאי אפשר להסיר מהם את המבט. בחברת הפרח אנו מציעים מגוון של זרי פרחים לכל מטרה, בגדלים שונים ועם שילובי צבעים מרהיבים. באתר האינטרנט ניתן לבחור מבין הזרים השונים בקלות רבה.

תוספות מיוחדות לזר – כיום מקובל מאוד להוסיף לזר הפרחים דברים שונים שמעצימים את החוויה של קבלת הזר, כמו בובות של דובי, יינות ישראליים ייחודיים, בלונים עם הדפסים מרהיבים ועוד. התוספות מעניקות אפשרות להעשיר את הזר בממד נוסף של אהבה והערכה.

זרים מתוקים – כיום ניתן לייצר זר שלם שעשוי כולו משילוב של פרלינים איכותיים אשר נראים ממש כמו פרחים, ומסודרים בעיצובים מיוחדים ומרשימים. ניתן אף לשלב את פרליני השוקולד יחד עם זר מפרחים אמיתיים, וליצור זר משולב ייחודי. הזרים המתוקים מעניקים עומק נוסף ומתוק לזר הפרחים הקלאסי.

משלוח בזמנים מדויקים – חברתנו מבצעת את המשלוחים בדיוק בזמן בו תרצו להעניק את הזר. החברה מקפידה על דיוק מרבי בזמנים ותאפשר את מתן הזר בזמן האופטימלי ביותר.

ייעוץ מקצועי – חברת הפרח מספקת ייעוץ מקצועי איכותי לבחירת הזר המושלם עבור כל מאורע. אנשי המקצוע שלנו יוכלו להתאים את סוג הפרחים והתוספות לכל גודל של תקציב ולכל רעיון העולה בראשו של הלקוח. בסופו של דבר נעשה הכל על מנת שתהיו שבעי רצון מהמשלוח.

שירות המשלוחים האיכותי ביותר

לחברת הפרח ניסיון של כ-25 שנים במשלוח זרי פרחים בפתח תקווה והסביבה. בחברה עובדים שוזרים מקצועיים אשר עובדים תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו משתמשים בפרחים רעננים ואיכותיים, מזנים רבים אשר מעניקים לנו יכולת לייצר זרים ייחודיים שלא תראו בכל מקום. החברה מספקת מחירים הוגנים ומבצעים מיוחדים כל שכל אחד יכול למצוא זר יפה ומיוחד במחיר הוגן. אנו מקפידים על משלוח הזר בתנאים האופטימליים לשמירה על רעננות הפרחים.

דילוג לתוכן