הפרח
מספר מקשר הסבר

bit
Search
Generic filters
Filter by קטגוריות מוצרים

מתנה שנשארת – פרחים ליומולדת

מתנה שנשארת - פרחים ליומולדת

הפתיעו את אהוביכם עם פרחים ליום הולדת

משלוח זר פרחים למקום העבודה שלה יכול להפוך לה את יום העבודה הרגיל ליום מיוחד. הרבה אנשים חושבים, שאם הם יקנו זר פרחים ליום הולדת זו תהיה בחירה נדושה ולא מקורית, שכבר לא תרגש ולא תעשה את האפקט הרצוי של מתנה ביום המיוחד הזה, אבל יש אנשים שמאוד אוהבים פרחים, ועבורם זו תמיד תהיה מתנה מרגשת שאין כמוה. מעבר לכך, היום יש כל כך הרבה אפשרויות שקשורות במשלוחי זרים, שהגיוון יתבצע כבר בעצם בחירת הזר המתאים.

כל האפשרויות פתוחות
כאשר מדובר במתנה קסומה כמו פרחים ליום הולדת, הרי שאפשר להגיע לעיצובי זרים מרהיבים במיוחד. כך למשל, אם אתם יודעים שמישהי מסוימת מאוד אוהבת ורדים, תוכלו לבקש מצוות חנות הפרח להרכיב עבורה זר המבוסס על ורדים ואין ספק שהתוצאה תהיה יפהפייה. תוצאה מרהיבה זו, בשילוב העובדה שזכרתם שאותה בחורה או אישה אוהבת ורדים, תהפוך את המתנה למיוחדת הרבה יותר בעבורה, ואין ספק שתוך זמן קצר מרגע הגעת הזר לביתה (בהפתעה, כמובן), תקבלו ממנה שיחת טלפון נרגשת במיוחד. עם המגוון הגדול של זרים שניתן להרכיב היום, האפשרויות הן באמת בלתי מוגבלות.

עם זר מתוק ליום הולדת כל היום מתוק

אם אתם באמת רוצים להיות מקוריים ולגרום אושר צרוף לאהוב/ת ליבכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור באפשרות של משלוח זר מתוק. מדובר בזר שמורכב מפרלינים מתוקים במיוחד, העשויים כולם ממתקים כמו סוכריות ושוקולד. דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: יש לכם חבר מפתח תקווה שחוגג יום הולדת, אבל לא יכול היה לקחת יום חופש והוא נמצא במשרד מהבוקר עד הערב. מה יכול להיות יותר נחמד מלקבל קריאה אל דלפק הקבלה במקום בו הוא עובד, ולמצוא שם שליח עם זר מתוק פתח תקווה, שכל כולו מורכב בדיוק מהממתקים שהוא הכי אוהב? אין ספק, שלאחר שיקבל את הזר (ויאכל כמה מהפרלינים כי אי אפשר שלא), הוא יתקשר אליכם ויודה לכם הן על המחשבה והן על הביצוע. כי ככה זה חברים – נותנים ליום ההולדת מתנה שאוהבים.

זר פרחים שאומר יום הולדת שמח מצוות הפרח !

הפרח, חנות פרחים בפתח תקווה, שכל כולה אור ופרח, מציעה לכם להרכיב כל זר שתרצו כמתנה נפלאה לכל אירוע, כולל זר מתוק במיוחד שיורכב בדיוק על פי בקשתכם.
צוות הפרח ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להרכיב את הזר שיתאים בדיוק להעדפות ולתקציב שלכם.
אז אם אתם רוצים באמת להפתיע, הזמינו זר פרחים ליום הולדת שיגיע בדיוק בזמן!

דילוג לתוכן